1. Informacje Podstawowe Karta postaci jest dokumentem zawierającym wszystkie potrzebne informacje na temat postaci Gracza, znajdują się tu zarówno jej dane mechaniczne, jak i fabularne. Wraz z postępami w grze, w karcie postaci powinny być dopisywane coraz to kolejne informacje, opisujące to, co działo się z postacią podczas sesji, należy też, po otrzymaniu wynagrodzenia punktowego oraz pieniężnego za wykonywanie przez postać misji, wprowadzać tutaj edycje wartości mechanicznych, w które Gracz chce zainwestować zdobyte punkty.
2. Objaśnienia Awatar : Obrazek pokazujący twarz naszej postaci (nie może być to emotikon), nie może zawierać napisów i musi przedstawiać wyłącznie twarz postaci. Nick : Gracza oczywiście. Imię : Nasze imię w grze. Płeć : Mężczyzna lub kobieta. Profesja : Na początku możemy wybrać między: Shinigami, a Quincy. W miarę rozwoju możemy zmienić na Bounto, Vizard, Arrancar, gracze którzy skończyli rozgrywkę, lub się wykazali mogą zostać Mistrzem Gry, jednak na samym początku jesteśmy zwykłą duszą. Osobowość : Nasz charakter, nasze cechy. Historia : To pole zostawiamy puste w miarę upływu czasu będzie się ono zapełniać, różnymi wydarzeniami (wygranie konkursu, zmiana profesji, przyznanie punktów, ukończenie misji itp.)
Cechy : Siła, Szybkość, Zręczność, Wytrzymałość, Psychika, Inteligencja, Kontrola Reiatsu. Mechanika : Punkty Ataku: ([(Szybkość + Siła) /3]) Punkty Obrony: ([Zręczność /3]) Punkty Życia: ([Wytrzymałość x10]) Punkty Kondycji: ([Szybkość x10]) Punkty Reiatsu: ([Kontrola Reiatsu x10]) Techniki/Atuty : Wszystkie dodatkowe zdolności naszej postaci. Depozyt : [Temat - Nazwa - Ilość] np. [Dom - Dom Admina - 1]
3. Szablony Imię : Płeć : Profesja : Osobowość :
Historia :
Cechy : Siła : Szybkość : Zręczność : Wytrzymałość : Psychika : Inteligencja : Kontrola Reiatsu : Mechanika : Punkty Ataku : Punkty Obrony : Punkty Życia : Punkty Kondycji : Punkty Reiatsu :
Techniki/Atuty : Depozyt :
|