Administrator
Stany postaci Samoistne - Decyduje o nich MG
Zaburzenie rytmu
Postać otrzymała dostatecznie duże obrażenia, by aktualnie wykonywana przez nią akcja została przerwana.
Utrata równowagi
Postać została zraniona dostatecznie mocno, by straciła równowagę i przewróciła się, a co za tym idzie przerwała aktualnie wykonywaną akcję.
Oszołomienie
Postać otrzymała dość wysokie obrażenia, by na chwilę stracić kontakt z rzeczywistością, co na jakiś czas uniemożliwia jej wykonywanie jakichkolwiek technik czy akcji.
Rozbicie
Postać otrzymała tak duże obrażenia, że przez dłuższą chwilę nie może ona kontynuować walki, gdyż musi się pozbierać i ponownie przygotować do konfrontacji z przeciwnikiem.
Utrata przytomności
Postać została zraniona tak mocno, iż momentalnie traci ona przytomność, co wyłącza ją z walki na czas nieokreślony.
Śmierć
Postać jest martwa, nie może poruszać się ani wykonywać żadnych akcji. Postać można ożywić za pomocą specjalistycznych technik.
Stany postaci Ciała - Decyduje o nich MG
Blokada nóg
Postać ma zablokowane nogi, przez co nie może przemieszczać się ani wykonywać akcji z ich udziałem.
Blokada rąk
Postać ma unieruchomione ręce, w związku z czym nie może wykonywać żadnych akcji z ich udziałem.
KrwotokPostać wskutek obrażeń krwawi, wraz z upływem czasu tracąc ilość krwi proporcjonalną do wielkości posiadanych przez nią ran.
Duszenie
Postać z dowolnej przyczyny dusi się, albo to z braku tlenu znajdując się pod wodą, albo będąc uciskaną na szyję przez przeciwnika albo znajdują się na obszarze spowitym w oparach duszącej trucizny. Postać duszona powoli traci życie, aż w końcu umiera.
Unieruchomienie
Postać jest całkowicie unieruchomiona, nie może się poruszać, a co za tym idzie wykonywać żadnych akcji.
Stany postaci Ukrycia - Decyduje o nich MG
Wyciszenie
Postać nie wydaje z siebie żadnych dźwięków, a wszelkie jej ruchy oraz akcje są wyciszone, dzięki czemu potrafi ona bezszelestnie skradać się oraz zaskakiwać przeciwnika nawet w biały dzień.
Niewidzialność
Postać jest przeźroczysta, przez co nie można jej w żaden sposób ujrzeć.
Stany postaci Postrzegania - Decyduje o nich MG
Małe ograniczenie widoku
Postać ma w lekkim stopniu ograniczone pole widzenia, gdyż obszar, na którym się znajduje lub który obserwuje jest spowity jakąś półprzeźroczystą zasłoną.
Zaskoczenie
Postać jest zaskoczona, gdy, co jest oczywiste, przeciwnik zrobi coś, czego ona w żadnym wypadku się nie spodziewa.
Oślepienie
Postać oślepiona to taka, która na jakiś czas utraciła zmysł wzroku, czyli, mówiąc prosto, była przez chwilę ślepa.
Ogłuszenie
Postać jest ogłoszona w sytuacji, gdy na przykład w jej pobliżu nastąpi dość potężna eksplozja lub gdy zostaną na niej użyte różnego typu techniki ogłuszające.
Duże ograniczenie widoku
Postać ma bardzo ograniczone możliwości w zakresie spoglądania na świat oczyma, gdyż teren, na którym się znajduje, jest niemal całkowicie spowity w niezwykle silnych opadach, obłokach gęstych gazów, czy po prostu niezwykle silnej mgły.
Stany postaci Postrzegania - Decyduje o nich MG
Strach
Postać jest albo tylko w lekkim stopniu zaniepokojona, albo wręcz przerażona tym, co widzi, słyszy lub czuję.
Spokój
Postać widząc coś strasznego zachowała spokój, sytuacja, w której ją postawiono zupełnie nie porusza jej uczuć, pozostała ona niewzruszona.
Poruszenie
Postać pod wpływem przeraźliwych widoków nie zareagowała specjalnie gwałtownie, jednak widziane przez nią sceny mimo wszystko oddziałują na nią, nieco obniżając jej zdolności bojowe.
Szok
Postać będąc świadkiem straszliwych scen jest zszokowana i zdruzgotana, nie jest już w stanie prowadzić normalnej walki, gdyż nie może wyrzucić z głowy obrazów, które przed chwilą widziała.
Paraliż
Postać widząc sceny, których za nic w świecie nie chciałaby zobaczyć, po prostu stoi jak wryta i nie jest w stanie chociażby kiwnąć palcem z przerażenia.
Offline